CORONA VIRUS - ORIENTERING OM KONCERTER OG SHOWS.

Kære gæster

Som følge af statsministerens seneste udmelding aflyser Skråen alle arrangementer foreløbig frem til  8. juni.

Vi følger situationen tæt og så snart det er en afklaring vil vi orientere om konsekvenserne for arrangementer efter 8. juni.

Følg udviklingen på www.skraaen.dk

Hvis du har billetter til et arrangement frem til 8. juni:

Hvis arrangementet er flyttet til en ny dato, kan du anvende din billet til den nye dato. Ønsker du det behøver ikke gøre noget.

 

Hvis du ikke ønsker at bruge din billet til den nye dato refunderer vi billetten.

 

Har du købt din billet på billetlugen.dk får du automatisk besked pr. mail.

Billetlugen har MEGET travlt, og de har ikke ressourcer til at besvarer alle henvendelser. Alle der ønsker deres billet refunderet på aflyste koncerter får refunderet billetten, men du skal forvente en behandlingstid på 4 - 6 uger. Vi opfordrer alle til ikke at henvende sig til Billetlugen, men væbne sig med tåldmodighed.

 

Har du købt din billet i Skråens billetsalg eller hos Salling refunderes billetten i Skråens billetsalg. Nordkraft er pt helt lukket så billetsalget har en begrænset åbningstid (mandag og onsdag kl. 16 - 18 se nærmere her)

 


Ved spørgsmål:

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Skråen på post@skraaen.dk. Vi har grundet den udsædvanlige situation meget travlt, men svarer så hurtigt, som vi overhovedet kan.

Tak for din forståelse:

Vi er kede af at skuffe de gæster, som har glædet sig til en god aften med en koncert eller et show på Skråen i Nordkraft.

Vi følger naturlivis myndighedernes påbud og anbefalinger og bidrager til at vi passer godt på hinanden. Derfor sætter vi også stor pris på den store forståelse, som vi har mødt fra jer.

Vi glæder os til at vi igen kan byde velkommen på Skråen i Nordkraft. Indtil da tusind tak for forståelsen og pas god på hinanden.

 

Venlig hilsen
 
Jørgen Nissen
daglig leder af Skråen